Friday 3 November 2017

Forex Tradere Daglig Com Orakel Trader Forex


Dustin Pass Review. Jeg ga en tidligere anmeldelse, men uten vurdering vil jeg gi en stjerne nå. Ikke fordi det ikke gjør hva det står. Det gir jeg det en stjerne fordi markedsførings - og prisplanene bak Oracle jeg kjøpte det på deres 3 måneders betalingsplan 900 måneder og jeg angre på det så mye jeg ikke betaler måned 2 eller 3 Jeg m skrive av den første betalingen for Oracle som tap og går videre. Programvaren fungerer Det gjør hva de sier IT vil gjøre, som er å motta data fra en nyhetsserver og automatisk klikke på knapper du preprogrammer Oppsettet er ganske bra Ingen klager der. Som noen skrev nedenfor, istedenfor å gå med Oracle, tilbyr Secret News Weapon eller SNW det samme tjeneste med mye bedre vilkår Oracle Ingen gratis prøveversjon Jeg fikk ikke en, betalingen grunnet oppe og sterk armsalg taktikk av Dustin sa de var begrensende abonnementer og lukke døren så kjøp nå eller det er over som var en løgn. Dustin trenger å kutte spillene og bestemme seg for en pris og publisere den på en permanent nettside og gjør det med det før han gjør det, vær så snill å tro at du alltid vil kunne få minst like god avtale på et senere tidspunkt, uansett tid. Enten på deres en-stjerners markedsføring. Hvordan virker det. Sikkert gjør det hva det står Men dette er 2010 og dagene til nyheter spike trading bonaza er over Det som er igjen er utklipp I min en-måneders tid var jeg bare i stand til å få en enkelt fylling ved hjelp av Oracle jeg laget 25 pips, men det var med en megler at tok 18 sekunder å fylle den og bruker en markedsordre som Dustin sier aldri burde bli brukt. Det er det jeg antar at jeg var heldig mer enn noe annet, men absolutt trengte ikke autoclick programvare for å få en 18 sekunders forsinket fylling med megleren. Hvis du bruker dette, ta det som et gitt at du må ha en virtuell server i NY-området for å få en sjanse til å bli fylt. Glem å bruke din egen PC. Don t selv tenke på det. Så regne med en ekstra kostnad hvor som helst fra 20 til 150 i måneden for å bruke denne tjenesten. Dette er en gjennomgang om Oracle, men siden jeg lærte om FastEconom icNews etter å ha kjøpt inn i Oracle bestemte jeg meg for å prøve SNW ut og har hatt mulighet til å sammenligne dem side ved side. Resultater Nesten identisk, selv ned til mikrosekund eller to som jeg fanget på video Resultater er så mye like det selv på rammen av frame replay Jeg kan ikke fortelle hvilken mottar nyhetsdata raskere Det var med begge kjører på samme eksterne server. SNW-oppsettet er ganske annerledes, men sluttresultatet er det samme - autoclick-oppsett, avviksinnstillingsoppsett og tilkobling til en nyhetsserver De to produkter og tjenester ser ut til å være identiske i substans og speed. Where SNW er overlegen, er det ganske enkelt at de tilbyr en gratis prøveperiode på én måned med bare et minimalt ikke-refunderbart installasjonsgebyr, og en månedlig prisplan du kan avbryte, suspendere eller gjenoppta når som helst Oracle i kontrast nekter å ha en fast pris plan, nekter å tilby noen gratis prøveversjon eller gjør de nå og belaster hele året avgift opp foran. Etter å ha bestemt at jeg kunne gå vekk fra Oracle etter å gi dem 900 og i stedet bruk Den andre måneden 900 premie alene for å få 4-5 måneders tjeneste med SNW, det var ikke bra. Ja, SNW koster for tiden 225 måneder som kommer til 2700 år, som er den samme årlige kostnaden som Oracle 3-måneders lønnsplan. Men SNW s månedlig, ikke-forpliktelseslønnsplan Med en gratis prøveversjon er langt bedre Og siden jeg nå forakter Oracle for deres markedsførings taktikk, føles det bra å kunne markere konkurransen deres på FPA. Having sa at jeg ikke har fått en fylling med SNW i uken eller 2 jeg har vært med dem, så at dept Oracle og SNW lider av det samme problemet Fyller Så kanskje SNW er ikke for meg Men hvis SNW ikke er for meg, er det heller ikke Oracle jeg kan tro på å gjøre dette type handel krever så mange meglerkontoer som du kan stå for å finansiere. Hvis du vil prøve automatisk klikkprogramvare for nyhetsspikehandel, sjekk ut for deres en måneders gratis prøveversjon før du håndterer Oracle. Men før du selv gjør det, få noen meglerkontoer åpne og finansiert med handelsmateservere i NY. One stjerne for Oracle Trader.2010-08-19 11 19 Ingen vurdering Alle som har vært på forex for en stund, vet om nyhetsspikehandel og vet at det pleide å være enkle penger. Oracle Trader inspirerer tillit til at det fortsatt har liv til det. Det gjør det arbeid Så langt som å levere bestillingen relativt øyeblikkelig til megleren Det eneste problemet er at megleren fyller ordren og det gjør en forskjell mellom noe som gjør booku-dollar og en total feil. De sier at en forsiktig bruk av det innebærer å ha flere megler kontoer og har OT send ordre gjennom dem alle med rekkefølge ordrer som bare skal fylles innenfor dette området eller ikke i det hele tatt Forventningen er at noen meglere vil kunne fylle ordrene mens andre vant t. No, det er nei pengene tilbake-garanti En ting som plager meg er at de annonserte at OT ville bli tatt av markedet etter en serie av webinarer som fant sted i begynnelsen av august 2010 som naturlig øker presset på interesserte prospekter å kjøpe, men det er tilsynelatende fortsatt tilgjengelig for alle to uker etter den lovte lukkede datoen. Så det virker som det er et løfte som ble brutt. Og da søkte de fra sine klientvideoer å snakke om OT med et incitament til å utvide abonnement med en måned for alle som fulgte. det er ingenting å klage på, men vel de har en veldig sterk salgskonkurranse. Det kommer ut som veldig imponerende, og det er litt av et flagg for meg. Og å få videoer av kunder uten tvil bli brukt til mer salgsformål slår meg feil vei Men ok, det er bare min personlige ting. De sier at en tror det kan fungere bra, er å få et virtuelt skrivebordssystem i New York som du driver OT eksternt, noe som gir mer øyeblikkelig utførelse av handler både for deg og din megler du er tilkoblet for Det kan vel være et viktig løft for dette systemet hvor mikrosekunder gjør en forskjell. Juryen er fortsatt ute på dette for meg. Til kort For mange løfter, for lite kjøring. Auto-klikk programvare er anstendig og ikke vanskelig å bruke, så ingen klager der. Men ingen penger tilbake, så du er forpliktet til ca 3k uansett ytelse. Det var et stort rødt flagg for meg, men Dustin lød som en veldig fin og oppriktig fyr, så jeg trodde Han da han lovet at selv om han ikke ville refundere, ville de jobbe med deg for å være sikker på at du var lønnsom. Ja, vel, ikke så mye. Så hva slags hjelp gir de? Ikke mye, virkelig Og gjentatte påstander for å tilby litt flere ble helt ignorert Som man kan forvente, er nøkkelen til nyhetshandel i disse dager å finne en megler som vil fylle deg. Etter å ha mistet et godt stykke mynt med megleren som jeg brukte, ba jeg om hjelp til å finne en som var passende for nyhetshandel og det ville fylle meg Deres svar De sendte meg til en IB mellom menn og sa at bla bla skal ta vare på deg og få deg løst. Lyder mye som å komme ut her, barn, du bugger meg. Vel, bla bla også i stor grad ignorert meg, men etter å ha økt litt av et oppstyr der, var jeg endelig i stand til å få en anbefaling til megler Så jeg satte opp en ny konto og begynte å prøve å handle igjen. Nå når du handler med nyheter, er du handelsavvik fra forventninger. Det kan hende ofte, eller ikke så mye Det betyr at ut av 10 mulige muligheter, kan du møte sikre avvik 3 ganger eller så. Så med den nye megleren som anbefalt av sin fyr, begynte jeg å handle igjen, og etter ca 10 eller forsøk fikk jeg 3 utløsere som resulterte i 1 Jeg har aldri hørt om den ene Så jeg begynte å spørre rundt og fant ut at det betyr at megleren har slått av handelen server megleren ville ikke innrømme at de gjør det i løpet av nyheter, men de gjorde de 2 gangene jeg fikk handel deaktivert, det var store nyheter som vanligvis flytte 50 pips eller så. Forespørselen var på en mindre rapport som beveger seg mer som 20.At dette poeng jeg var ganske disgusted det var om en mon det er verdt å komme seg opp i fryktelige tider, snuble til PCen og se på andre mennesker tjener penger. Fordi Dustin er veldig rask til å snakke om hvor mye folk gjør, snakker han ikke om hvor mange som aren t og til slutt bli disgusted og gå bort til tross for å betale ca 3k for et abonnement som han vant t tilbakebetaling. Så jeg er sikker på at noen fortsatt tjener penger med sin tjeneste, selv om det kan bare være Dustin Jeg er sikker på at du kan finne noen meglere som vil fylle deg, men de kan være de som vil vende seg og rane deg etter at du har tjent penger. De større anerkjente meglerne ser ut til å beskytte seg selv og vant å fylle deg. Og til tross for Dustins krav på at de vil hjelpe deg, ikke tro IT. De lovte også 7 premier med abonnementet. Flere er helt falske, for eksempel avansert nyhetshandel kurs aka, programvarehåndboken og de andre jeg aldri har mottatt, så jeg kan ikke kommentere kvaliteten. Jeg vil ikke kalle det en svindel, becau se programvaren fungerer som beskrevet Jeg vil kalle det uetisk, men fordi han vet godt at folk flest ikke finner noen verdi, han vinner t refusjon, og til tross for krav til hjelp, vant de ikke hjelp med den eneste tingen som er mest kritisk hjelper deg med å finne en funksjonell megler. Og ved hjelp av en PS sa jeg til dem at hvis de ikke var villige til å tilbakebetale eller gi meningsfull hjelp, ville jeg bli veldig offentlig stemme om deres tjeneste. Etter å ha advart dem og gi dem et par måneder til Gjør noe nyttig, de har ikke så spredningen av sannheten vil påbegynne. Oracle Trader av Forex Traders Daily er et Forex trading system signaler og auto trading programvare. Det inkluderer også Forex trading training. Oracle Trader systemet er basert på finansmarkedet nyheter. Det virker på en ide om at markedsbevegelsen kan forventes basert på hvordan utgivelsen av viktige økonomiske data oppfyller forventningene og fordi utgivelsene finner sted på kjente tidspunkter, er det mulig å forutsi når e-bevegelsen oppstår. Programvaren får da nyhetsstrømmer av forutsagte dataverdier og virkelige verdier etter hvert som de blir utgitt, sammenligner de to og gjør handelsbeslutningen. Det utsteder kjøpssignaler og kan utføre handler automatisk. Mens du kan følge den samme strategien ved hjelp av finansielle kalendere og nyheter, markedet reagerer veldig raskt og det er vanskelig å handle med denne strategien manuelt. Dette er den viktigste fordelen med Oracle Trader, den automatiserer denne strategien og gjør det enkelt å handle. Videre kommer systemet med opplæring, webinarer og coaching undervisning hvordan du bruker systemet og hvordan du handler Forex generelt. Den største ulempen ved Oracle Trader er ingen refusjonspolitikk, men forfatterne lover å jobbe med hver person for å hjelpe dem å lykkes hvis de sliter. Du kan også være interessert i. Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg igjen din tilbakemelding eller vurdering nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Det er ganske mange som har brakt denne prisen sive programvare mange ikke veldig fornøyd med det noen få motsatte, sjekk ut denne koblingen notatet fra admin feil produkt, se kommentarer nedenfor. Hvorfor sier du dette er det samme produktet, Phillip Det er et annet nettsted, annet navn, annen pris, forskjellig beskrivelse og uten tvil annerledes produkt Det er absolutt ingen grunn til å tro at de er de samme personene med samme produkt av Charles Hankins 3. august 2011 1 55 pm. Dette er en svindel jeg registrerte for et år siden, prøvde å bruke det men kunne ikke bli fylt live fra meglere, endret meglere 3 ganger, fortsatt ingen fylling Avslutt å prøve, slettet navnet mitt fra e-posten, og hadde ikke tilgang til deres handel rom i over 9 måneder Nå et år senere blir jeg fakturert for fornyelse , Jeg fornyte ikke De sier ingen refusjoner Hvis det ikke er noe som selger noe, er det deres forretninger, at de har det bra med JMorris den 5. september 2011 kl. 11.00. Gjør meg stolt, er den samme programvaren som RSS jeg har fulgt dustin og hans venner i mange år, og de endres bare navnene på softwares og videresalg dem hans venn derek frey gjør det samme nå med elementær handelsmann jeg vil anbefale ikke å kjøpe noe fra dem fordi de bare kommer til å fortsette å komme opp med nye ting og omdøpe dem. Oracle Trader Review. Everything You Wanted å vite om Oracle Trader. Forex markedet har utviklet seg på mange forskjellige måter gjennom årene. Den ene handelsmetoden som har holdt seg mest konsekvent, handler live på nyheten. Vårt nettsted har eksistert lenge, og vi har selvfølgelig vært store fortaler for handel rundt nyhetstid Vi har sett mange metoder kommer og går Trading Forex-markedet kan være ganske vanskelig, men å finne en bestemt nisje som gjør tingene enklere for deg, er det vi strenger for Forex News Trading, har nettopp blitt mye bedre med utviklingen av Oracle Trader. Oracle Trader Sale. We har kjent Dustin over på i mange år, og vi har alltid stått bak sine produkter på grunn av deres suksess Oracle Trader har vært i jobber i mange år, og når det endelig kom til markedet, ble vi veldig glade. Du har nå et Forex-produkt på fingertipsene. Du kan stole på å forutsi markedet før du går inn. Dette er utrolig vanskelig å gjøre i enhver form for handel. For å gjøre ting enda mer fantastisk er det faktum at Oracle Trader ikke har hatt en tapende måned i de siste fem årene Selvfølgelig vil det få noen tap, men hvilken handelsmetode gjør det ikke. Alt kommer til å maksimere dine vinnende handler og holde dine tapende handler i sjekk når de går mot deg. Hva betyr Forex News Trading virkelig. Det er flere metoder for nyhetshandel som eksisterer i Forex markedet. De to viktigste metodene er Trading de økonomiske tallene i øyeblikket de slippes ut mens du utnytter den opprinnelige spissen Da har vi gjennomføringsmetoden som virker ganske bra etter at vi ser et ganske sterkt innledende trekk i pressemeldingen. Oracle Trader følger det første trekket når en nyhet er utgitt, noe som gir deg det aller beste for din handel. Hva gjør Oracle Trader for deg. Dustin ga ut et lignende produkt for omtrent 5 år siden, og det har gjort sine abonnenter millioner av dollar i fortjeneste. Den raskvirkende programvaren, når installasjonen vil få deg i markedene på den perfekte tiden AUTOMATISKT Snakk om Auto Trading i sitt beste Ikke bare får du toppmoderne programvare, du får handelskurs på hvordan du bruker Oracle Trader på den riktige måten. Det kommer ned til at du er involvert når nyhetsutgivelsen oppstår, og overskudd vil begynne å strømme. Et annet kult aspekt av Forex News Trading, trenger ikke å bekymre deg for alle slags indikatorer og squiggly linjer på diagrammer. Nyheter handel er alt basert på pris handling, så alt du trenger er en Metatrader plattform og OracleTrader-programvare Du er godt på vei til Forex-nyhetsoverskudd, og hvis du har noen spørsmål, vennligst spør. Her er en titt på en nylig handel utløst av Oracle Trader som brakte mange mennesker mange pips av profitt. Hva må dugjør for å få Oracle Trader i dag. Vel, det er ganske enkelt faktisk. Ved å klikke her får du tilgang til den nyeste versjonen av programvaren og læreplanen. Når du registrerer deg for programmet, vil du være klar til å begynne Forex trading karriere med et godt bevis på historien bak dem, vil det bare ta noen få handler for å hente pengene du brukte på denne handelsmekanismen Vi ønsker deg mange vellykkede handler i fremtiden. Sign opp for å få en redusert pris på et hvilket som helst Forex-produkt og mottar også det beste Forex Rebates available. Learn To Trade Online. Gjør deg klar til å handle Markets. Forex News Trader ble utviklet for å gi forhandlere kanten de trenger for å ta lønnsomme beslutninger om det er med en News Event, velge den beste megleren, finne riktig produkt å kjøpe eller en handelsstrategi som oppfyller kravene til handelsmenn rundt om i verden. Få gratis tilgang til Straddle Trader Pro-programvaren eller Tom s EA og dra nytte av enhver trend i markedet. Du kan også lese hele Tom s EA-anmeldelsen her Th De siste spillerne til markedet er Hawkeye Premiere Ett produkt som fortsetter å krysse, er Secret News Weapon. Vi vil gi deg den informasjonen du trenger for å gi deg en sann insider s forståelse av markedene. Du vil føle deg trygg i din handel, og aldri tvil om handelen din igjen betyr det at du vil vinne hver handel Nei, selvfølgelig ikke, men bevæpnet med den kunnskapen vi gir deg, vil du aldri være redd for å ta den neste handelen, da oddsene nå blir tippet til din fordel. Varsel Nytt produkt satt til å komme ut tidlig i juni Advanced Loss Recovery ALR er satt til å bli med i pengene for å tjene penger på handelsmarkedet. Dette nettstedet har all gjennomgangsinformasjonen du trenger. Gode linker. Les en anmeldelse. Det kommer en tid da du kan ønske å kjøpe det beste produktet i markedet Vi vil gi deg de beste vurderingene på produkter og tjenester som du kan stole på Les mer. Finn den beste megleren. Hvis du søker en FX-megler eller en binær opsjonsmegler, er våre vurderinger pålitelig og vi føler at du vil være fornøyd med noen av nettstedene som er oppført på disse sidene. Les mer. De beste signalene. Ta handel med deg til neste nivå ved hjelp av en av de beste Signalleverandørene som er tilgjengelige i dagens sterke marked. Vår liste vokser alltid. Les mer. Market News. Each hver måned er det et enormt antall nyhetsmeldinger for Off Exchange Retail Foreign Valuta Market FOREX Mange av disse hendelsene og kunngjøringene flytter markederne betydelig, men hvordan kan du kapitalisere på disse movene es Gjør det galt, og du kan bli utslettet Få det riktig, og du kan være i en liten gruppe handelsselit, som konsekvent trekker pips ut av markedet hver uke. Vårt handelsmål er å gi våre besøkende de beste handelsstrategiene tilgjengelig Vi jobber utelukkende med meglere som spesialiserer seg på nyhetshandel og inneholder også omfattende vurderinger på det beste i bransjen. Eventuell relevant og nyttig informasjon relatert til nyhetshandel finnes på denne siden. Det er mange handelsmetoder som eksisterer for å hjelpe deg med å lykkes som handelsmann, men det er også mange faktorer du må vurdere før du utfører handlingene dine. Hvert nyhetsarbeide beveger seg forskjellig Hva vi gjør, er å gi deg teknikker og systemer om hvordan du handler disse store nyhetshendelsene. Hvordan kan du maksimere gevinstene dine og begrense din mister ikke lett, med mindre du virkelig vet hva du gjør. Vi vil lære deg de trekkene du trenger å gjøre i flyktige eller raske markeder, for eksempel nyheter trading hendelser, er det viktig å være c omtalt fokusert og på toppen av spillet ditt Du må hele tiden lære nye stiler og teknikker hvis du vil være i forkant. Anbefalte meglere. Ved hjelp av en forenklet handelsplattform, lar AvaTrade deg om å ta handelen til neste nivå. Join tusenvis av andre handelsfolk som handler med 4XP-tjenestene med rask utførelse. FXPrimus er en av de meglerne som tilbyr forskjellige typer instrumenter til handel. Vi har sett mange forskjellige meglere og WorldProFX har definitivt det som trengs. Når du fortjener eller ende opp som de andre 95 av handelsmenn, avhenger av din evne, kunnskap, tålmodighet og hvordan markedet beveger seg den dagen. Med et så stort verdensmarked er det mange muligheter til å dra fortjeneste på en konsistent basis. Hvis du har brukt tusenvis av dollar for å lære strategier som ikke fungerer, er du ikke alene Faktisk, i en nylig undersøkelse av over 5000 aktive handelsmenn har flertallet brukt mer enn 3500 på utdanning. Noen mennesker slipper mer penger til kurs og deretter inn i sin egen tradin g-konto Vi tilbyr insiderstrategier som vil gi deg en stor fordel for å lykkes. Du kan også lære våre Trading Systems og utvide rikdommen ytterligere. Online Signals. Whether du er nybegynner eller en erfaren handelsmann, har vi en tjeneste som passer dine behov Har du vanskelig tid å forstå når du skal komme inn på markedet, eller er dine utgangspunkter som trenger hjelp. Det er hundrevis av signaltjenester på markedet, men de fleste er ikke verdt en krone. Vi jobber bare med de beste. Vi ser dem med de strengeste parametere som sikrer at deres ytelse er ekte. Vår siste gjennomgang på Oracle Trader har gitt håp til 1000 s av næringsdrivende s som har slitt. Disse signalleverandørene kan sende signaler via e-post, tale, mobiltelefon eller et levende handelsrom. Vi vil gi du med en liste over de beste Forex-tjenestene som er tilgjengelige for å passe best til dine handelsbehov. Noen handelsmenn foretrekker en autotrading eller robot som gjør handelen for deg. Vi jobber med en rekke leverandører av automatiserte handelssystemer som inkluderer statens art programvare som vil utføre handler for deg Du kan lære å handle mange forskjellige stiler i løpet av handelsdagen Du kan delta i live trading rom chat-økter med live-anrop i telefonsamtaler med profesjonelle handelsfolk og lære å handle Forex markedet selv Alternativene er alle tilgjengelige, og nå vet du hvor du skal se. Bare de beste meglerne. Finne den rette megleren kan være forskjellen i å komme fremover i det lange løp. FX meglere er din eneste forbindelse i dette enorme markedet, og du må sette mye av tro på dem Vi gir deg de beste megleromtalen som hjelper deg med å bestemme deg under denne utvelgelsesprosessen En ny megler vi vil at du skal vurdere er som setter en helt ny følelse på Broker-virksomheten. Gratulerer Rabatter. Hva er Rabatter når de handler De er en utbetaling for volumet av handel du går gjennom megleren Disse rabattene kan legge opp til en betydelig kapital hvis du handler Hvis du skal handle, kan du like godt få betalt for handel Du går t o betal en spredning eller provisjon uansett hvor du ser på det, så det er bare fornuftig å tjene penger tilbake når du fortsetter trading. Binary Options. If du har vært trading i mange år, vet du hvordan nye markeder blir skapt hele tiden. Innenfor De siste par årene har Binary Options-markedet gjort en stor økning blant handelsfolk. Binary Options lar deg velge et valutapar, lager eller annet instrument og velge hvilken retning prisen vil gå i en viss tidsperiode. Noen ganger innen 15 minutter. Hvis du velg riktig, kan du gjøre opptil 90 på pengene dine. Binær Options Trading betaler ut stor tid på kort tid. Uansett hvor mye penger du bruker til å handle, vil du miste alt hvis handelen ikke trener. kan laste ned en demo trading oppsett på bare noen få steder. Det er nye binære opsjonsmeglere som dukker opp hele tiden, så sørg for at du velger en du kan stole på. Hold deg informert om dette markedet og velg en god binær opsjonsstrategi. toppen av t Han Nyheter er kritisk uansett hvilken strategi du bruker Hvis strategien din kan bli påvirket av nyhetshendelser som er listet under, må du sørge for at du avslutter bestemte handler eller i det minste være klar for at svingingene skal følge. Kalenderen nedenfor bærer alle nyhetshendelser og bare de som er merket i RED bør flytte markedet på noen vesentlig måte Kom tilbake til vår kalender når som helst for å få dagene hendelser for å unngå eventuelle handelsproblemer. Siste Forex News. Forex Trading - Daily Alerts. Hvis du ønsker å tjene på forex trading du har kommet til rett sted Daily Trading Alerts for Forex Traders med ytterligere varsler om varsel om dagen når situasjonen krever det. Tjenesten dekker følgende valutapar EUR, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD, USD og USD. Som Forex Trading Alerts abonnerer du vil forbli oppdatert til enhver tid - du vil motta daglige e-postmeldinger fra Nadia Simmons med de viktigste handelsdetaljene siste prisendringer, støtte motstandsnivåer, kjøp selgesignaler og tidlig heads up abou De potensielle handelsmulighetene Hvis du re-trading valutaer eller ønsker å optimalisere kontantbeholdningen din når du holder penger, eier du den riktige formen for kontanter, er Forex Trading Alerts perfekt for deg. 1-2 varsler per uke er også lagt ut i våre artikler, så Du kan se gjennom disse sanntidsprøver før du abonnerer. Mars 17, 2017, 5 24 AM. På onsdag flyttet den australske dollaren kraftig høyere mot sin amerikanske motpart etter at Federal Reserve s siste politiske beslutning takket være denne økningen, AUD USD ugyldiggjort den tidligere sammenbrudd under den nedre grensen til den stigende trendkanalen betyr denne forbedringen at vi skal se en test av nyere høytider. 16. mars 2017, 9 27 AM. Tidligere i dag forlot Bank of England rentene på rekordløyper, som presset det britiske pundet høyere mot greenbacken som følge av at GBP USD klatret over 1 2300 Hvor høyt kunne valutakursen gå de kommende dagene. Mark 15, 2017, 8 50 AM. I slutten av forrige uke flyttet greenbacken lavere mot sin kanadiske motpart, noe som resulterte i en ugyldiggjørelse av den tidligere breakout over den øvre linjen av den stigende kilen. Hva betyr det for USD CAD. March 14, 2017, 8 23 AM. I går gikk amerikanske dollar lavere mot sveitsiske franc , som presset USD CHF under den nedre grensen til den stigende trendkanalen. Vil valuta-tyrene være sterke nok til å presse paret høyere i de kommende dagene. Mars 13, 2017, 11 30 AM. Tidligere i dag flyttet euroen høyere mot greenbacken og nådd 61 8 Fibonacci retracement Til tross for denne forbedringen presset valutabærene valutakursen lavere, ugyldiggjør den tidligere breakout Vil vi se EUR USD under midten av februar høyder igjen. March 10, 2017, 9 30 AM. March 9, 2017, 10 12 AM. I går flyttet den australske dollaren kraftig lavere mot sin amerikanske motpart, som tok AUD USD til støttesonen. Kan den motstå salgstrykket i de kommende dagene. Mars 8, 2017, 9 32. Tidligere i dag, USA dollar utvidet gevinster mot Den kanadiske motparten som fallende råoljepris presset den kanadiske valutaen lavere Som et resultat oppnådde USD CAD neste motstandssone. Vil det stoppe valutadjur i de kommende dagene. Mark 7, 2017, 8 12 AM. Selv om valutabærene presset USD CAD lavere På fredag ​​stoppet motstanderne deres nedgang, noe som resulterte i en konsolidering. Det betyr at en annen oppgang er like rundt hjørnet. Mark 6, 2017, 10 51 AM. Selv om EUR USD flyttet høyere igjen, fortsetter nøkkelsistenssonen å beholde gevinstene i sjakk betyr det at neste større nedtur ligger rett rundt hjørnet. mars 3, 2017, 07 08. tidligere i dag slo amerikanske dollar på seks uker høyder mot sin kanadiske motpart som fallende råoljepris og økende forventninger til en mars renteøkning støttet greenback Som et resultat, USD CAD ugyldiggjort den tidligere sammenbrudd under støttelinjen Hva betyr det for valutakursen. March 2, 2017, 6 41 AM. Selv om offisielle data viste at britisk byggekjøp g lederindeks økte i februar mer enn analytikere forventet, GBP USD utvidet i går s tap Hva betyr det for valutakursen. Mark 1, 2017, 5 57 AM. Tidligere i dag gikk Markit UK produksjon PMI til 54 6 fra 55 7 i januar mangler analytikernes prognoser Som et resultat døde GBP USD under den første støttesonen, og forlenget gårsdagens tap. Også i dag sank den australske dollaren mot sin amerikanske motpart, da forventningene om en marsøkningsøkning i USA støttet greenbacken Hva skjedde med våre andre valutapar. 28. februar 2017, 10 20 AM. Tidligere i dag økte USD-indeksen tap og falt under nivået 101 etter skuffende foreløpig BNP-lesing. Hvilken innvirkning har dette fallet på euro, yenen og den australske dollar. February 27, 2017, 7 40 AM. Tidligere i dag flyttet det britiske pundet lavere mot greenbacken etter rapporter om en mulig press for frisk skotsk uavhengighetstemme. Takket være disse forholdene, brøt GBP USD belo w den nedre grensen til en trekant og nådd det første støtteområdet Vil det klare å stoppe valutabærer i de kommende dagene.

No comments:

Post a Comment